REGISTRACE ZÁKAZNÍKAZTRATILI JSTE HESLO? váš nákupní košík je prázdný • NÁKUPNÍ KOŠÍK 
E-shop Kristýnka
ÚVOD KATALOG NOVINKY AKCE SLEVY VÝPRODEJ SKLADEM OBCHODNÍ PODMÍNKY KONTAKTY ODKAZY
HL. TEXT
VÝROBCE
ROZMĚR
VARIANTA
Jindra Chrastilová
Adresa
Višňová 571
Milovice
289 24
Česko
13110250
nejsme plátci DPH
Telefon kristynkahracky@seznam.cz
Pro řešení vašich dotazů
Mobil využívejte výhradně E-mail
Fax Děkujeme !!
.

Úvod » Škola » Škola Transformers, Roboti

Úvod » Dle motivu » Transformers , Roboti, Star Wars,Lego

. . .

Anatomický batoh Transformers, penál, box A4 - výhodná sada !! > varianta 01/2017

. . .
. . .
. . .
Dostupnost zboží: 7 dní
CENA 2.140,00 Kč
SLEVA - 190,00 Kč
NOVÁ CENA 1.950,00 Kč
Objednat kus
KARTON P+P Anatomický batoh PLUS Transformers
Rozměry: (V x Š x H) 430 x 350 x 150 mm
Váha: ‹ 1200g
Anatomický školní batoh je ergonomicky tvarovaný odlehčený batoh s 3 D hliníkovou konstrukcí, která zajišťuje správné usazení batohu na zádech. Polstrování je z příjemného prodyšného materiálu. Široké měkčené nastavitelné popruhy, jsou navrženy tak, aby dokonale přilnuly a rovnoměrně zatížily ramena dítěte. Velkou předností je velmi nízká hmotnost batohu 1 100 g. Skládá se ze 2 prostorných komor opatřenými pevnými zipy, kam se pohodlně vejdou všechny školní potřeby pro děti z I. stupně ZŠ. V přední části batohu jsou dvě menší kapsy pro uložení drobnějších předmětů. Na bocích batohu jsou kapsy na láhev na pití. Batoh je doplněn o četné reflexní plochy pro zvýšení bezpečnosti dítěte. Má pogumovaný úchyt pro přenášení batohu v ruce. Dno batohu je z pevného materiálu, chrání tím obsah před převržením a vysypáním. Exkluzívní provedení i design. Vyrobeno z kvalitního materiálu.


Dětský školní jednopatrový penál s chlopní, který je vybavený: 6 ks pastelek, 8 ks fix, 1 ks pravítka, 2 obyčejné tužky, ořezávátko, guma.
Na klopě je průhledná kapsa, vhodné místo na školní rozvrh hodin.
Penál má pevný zip s velkým taháčkem pro snadnou manipulaci.
Pouzdro má rozměry: 20 x 13 x 4,5 cm.

Heftbox na sešity A4

.
. . . . . . . . . .